charak

سامانه جامع کنترل ردیابی خودرویی و شخصی - چارک

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آدرس
در صورتی که میخواهید آگهی شما در این صفحه نشان داده شود به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
تلفن
منقضی شده است.
موبایل
منقضی شده است.
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

سامانه جامع کنترل ردیاب خودرویی و شخصی در سراسر کشور

مقدمه:
سیستم های مدیریت عامل های متحرک (avl) یا همان کنترل ناوگان مجموعه ای از المان های سخت افزاری و نرم افزاری هستند که با ترکیب آنها با عامل سوم یعنی کاربر اجازه مدیریت و سازماندهی را به روی هر متحرکی را میدهند.
سامانه جامع کنترل ناوگان ایران تحت عنوان "بندر ردیاب" با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و استفاده از سخت افزار های مناسب توانسته است جای خود را در مدت زمان کوتاه ارائه به خوبی در میان مشترکین و سازمان ها و ادارات باز کند و این موفقیت چیزی جز استفاده از خلاقیت نیروها و همچنین شناخت نیازها و ضعف های دیگر ارائه کنندگان این سیستم ها نبوده است. با این حال همواره بر این عقیده ایم که از این نیز میتوان بهتر بود.
از شما نیز خواهشمندیم تا با مطالعه راهنمای سامانه و همچنین استفاده آزمایشی و واقعی که امکان آن برای شما مهیا شده است وارد سامانه شده و ما را از نتیجه تجربه خود آگاه سازید؛ما همواره در صدد بهبود و ارتقا سیستم ها و سامانه خود هستیم.

(شما میتوانید یا نام و کلمه عبور "demo" وارد هر دوسامانه شوید) ‌و با قابلیت ها ی این سیستم از نزدیک آشنا شوید.




سامانه ردیابی چیست؟

هر سیستم ردیابی از دو بخش سخت افزار و نرم افزار تشکیل شده است؛شما پس از انتخاب سخت افزار مناسب برای سازمان یا شخص خود نیاز به یک بخش نرم افزاری دارید تا عملیات ردیابی چه از نوع آنلاین و چه از نوع آفلاین را انجام داده و همچنین بر اساس این اطلاعات ارائه انواع گزارش گیری مشخص را فراهم آورد،که از این به بعد ما آن را سامانه می نامیم.

برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع سامانه و سایر موارد به بخش سوالات متداول مراجعه نمایید.
شما همیشه می توانید از بخش مشاوره فنی استفاده نمایید،فقط کافی است تا در مواقعی که مشاور آنلاین است در پایین صفحه،سمت راست با او چت نمایید.
و در سایر مواقع ایمیل،سوال و شماره تماس خود را گذاشته تا جواب سوال شما به ایمیل شما فرستاده شود یا در صورت لزوم با شما تماس گرفته شود.


با توجه به تنوع محصولاتی از این قبیل ، پیشنهاد میشود تا قبل از استفاده و خرید نهایی حتما سیستم ها و محصولات دیگر را نیز مقایسه نمایید.
*** محصولات ***


مدل ir502
ردیاب: خودرویی


[ردیاب خودرو]

مدل ir600
ردیاب: خودرویی


[مدل ir30]

مدل ir30
ردیاب: شخصی


[مدل ir60]

مدل ir60
ردیاب: شخصی


[ ir200]

مدل ir200
ردیاب: موتورسیکلت



[سامانه کنترل ناوگان]

سامانه کنترل ناوگان
سامانه: کنترل ناوگان

سیستم : اختصاصی
[سامانه]

سامانه"نسخه ویژه"
سامانه: کنترل ناوگان

سیستم : اختصاصی
[سنسور وزن]

کنترل بار
سنسور وزن

محصول اختصاصی


ا دارا بودن تیم های تخصصی برنامه نویسی ، اطلاعات مکانی، GIS آماده ارئه بهترین و مناسب ترین خدمات به شما می باشد.
در صورتی که هر گونه سوالی دارید با ما تماس بگیرید ما منتظر شما هستیم.
شماره پیامک : **38
www.bndradyab.com/product.html

کد آگهی : 14125
بازدید : 26104
★★★★★★★★★★ 5/ 5 26104
Your رای: